A XXI. században már elvárás, hogy jelen legyünk a világhálón. Az emberek nagy része, különösen a fiatalabb nemzedékek elsősorban az internetről tájékozódnak. Nem elég egy jó vállalkozással rendelkezni, azt láttatni is kell a technika adta lehetőségekkel. Aki vállalkozásával nincs fenn a weben legalább egy honlappal, az szinte nem létezik.

Az érdeklődők a Google keresőjében hamar megtalálják a kívánt információt, így ne csodálkozzon, ha a lehetséges ügyfelek nem Önhöz mennek. Ha van weblapja, azon széleskörűen bemutathatja szolgáltatásait, a képek megnyerőek lehetnek az érdeklődők számára.

Egyszerű példaként a fiatal pár ebédelni szeretne, beüti a keresőbe a helységnevet és mondjuk a pizza szót. Máris jó pár találat közül válogathatnak. Azt a vendéglőt, pizzériát fogják választani, amiről részletes információt kapnak és persze jó képeket a helységről, az ételekről. Fontos az elérési útvonal, a megnyerő kinézet. Ezek alapján fognak választani. Gondoljon bele, Ön mit tenne, ha kirándulna egy olyan városba, amit kevésbé ismer? Használná az okostelefonját, tabletjét vagy laptopját, hogy gyorsan információt kapjon.

Sok éves tapasztalatommal korszerű, reszponzív honlapokat építek a Joomla tartalomkezelő rendszer segítségével vagy az igazán egyszerű weblapokat HTML-ben.

 

Kép forrása: unsplash-logoAntonio Grosz